Kampanie
reklamowe
Skuteczne kampanie reklamowe
ZGODNIE Z PLANEM
Prowadzimy efektywne kampanie reklamowe Facebooka Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Google Ads. Nasze działania charakteryzuje bardzo korzystny stosunek ceny do jakości.
Realizowane przez nas kampanie reklamowe tworzone są według indywidualnego scenariusza dla każdej z platform tak, aby wyniki były optymalne.
Analizujemy, zbieramy spostrzeżenia i rekomendujemy optymalne wykorzystanie budżetu.
Jak działamy?
ZGODNIE Z PLANEM
Projektowanie kampanii reklamowych Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads… jest oparte na logicznym myśleniu. Tworząc koncepcje i scenariusz kampanii reklamowej dla danego kanału powinniśmy myśleć tak jak myślą Klienci naszej marki. Wiernie odwzorować scenariusz zachowań, skojarzeń i doznań i bodźców.
Skuteczna i nowoczesna kampania nie opiera się tylko na frazach i atrakcyjnych treściach reklamy… powinna być optymalną odpowiedzią na zapytanie Klienta. Naszego przyszłego klienta.
Kim jesteśmy?
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w digital marketingu. Działamy na rynku od ponad 10 lat.
Wierzymy w prawdziwe partnerskie relacje. Ważne jest dla nas, aby każdy klient był zadowolony nie tylko z uzyskiwanych efektów, ale także z jakości współpracy.
Dlaczego My
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy profesjonalnym partnerem. Pracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi markami. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów. Nieustannie zdobywamy nowe doświadczenia.
Realnie określamy cele, odpowiedzialnie je realizujemy i wypełniamy zobowiązania. Dostarczamy efekty, bo dokładnie wiemy, co robimy.
Oficjalny Partner Facebooka
Czy wiesz, że... ?
- możliwość interaktywnego kontaktu z administracja Facebooka
- zaawansowane narzędzia do analizy danych, które sprawią, że prowadzone przez nas kampanie będą jeszcze skuteczniejsze
- zaawansowane raporty i statystyki grup odbiorców
- dostęp do materiałów edukacyjnych i interaktywnych kursów online, wirtualne szkolenia.
Więcej wiedzy
Więcej praktyki
DOBRZE ZAPLANOWANI
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego BLOGA i poznaj praktyczne aspekty tworzenia i koordynacji kampanii.
Przeczytaj:
Jak wybrać cele kampanii na Facebook?
WIĘCEJ NIŻ... KAMPANIE REKLAMOWE
Wybór odpowiedniego celu jest związany z założoną strategią działań i optymalnym rozdysponowaniem posiadanego budżetu.
Na wybór danego mixu rozwiązań wpływa również etap, na jakim znajduje się rozwój profilu.
Cel: ZASIĘG
Dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów marki oraz zwiększenie jej świadomości wśród szerokiej społeczności.
Cel: SPOŁECZNOŚĆ
Rozbudowuje grono zaangażowanych fanów marki na profilu. Prawdziwi fani rekomendują produkty marki swoim bliskim i znajomym, wchodzą w interakcję.
Cel: AKTYWNOŚĆ
Wywołują interakcje pod postami. Polubienia postów, udostępnienia i komentarze. Jeżeli content jest interesujący dla konkretnej grupy, wiele z takich osób stanie się fanami marki.
Cel: KONTAKTY
Dotarcie z komunikatem do potencjalnie zainteresowanych ofertą osób, wypełnienie formularza kontaktowego i realna sprzedaż produktu.
Szewc nie chodzi bez butów...
CASE STuDY
Czy wiesz jak, dotarłeś na tą podstronę? Co sprawiło, że czytasz ten tekst?
Wyznajemy zasadę, że aby uczciwie sprzedawać rozwiazanie musimy sami potrafić z niego korzystać. Niezbędne są praktyczne umiejętności i przekonanie, że dane narzędzie rzeczywiście działa. Jest skuteczne. Dlatego nigdy nie sprzedajemy “rzeczy niepotrzebnych”.