Rodzaje kampanii reklamowych - który wybrać?
Social MEdia / digital marketing
Chcesz rozpocząć działania reklamowe w obszarze social media marketingu, ale nie posiadasz wiedzy na temat reklamy na Facebooku? Oto podstawowe rodzaje kampanii reklamowych i ich zastosowanie.
Z pewnością po przeczytaniu tego wpisu zdobędziesz podstawową wiedzę na temat różnorodności reklam, jakie oferuje Facebook. Miłej lektury! 🙂
Pierwszą kampanią, jaką najczęściej zainteresowani są nasi klienci, jest Aktywność pod postami.
Kampanie na aktywność zdecydowanie poszerzają zasięgi danej publikacji oraz zbierają lajki i komentarze. Facebook tak optymalizuje kampanię, aby reklamę widziały osoby, które z największym prawdopodobieństwem zareagują na naszą publikację. W rezultacie im dłużej będziemy kierować do nich tego rodzaju reklamy, tym większa szansa na zbudowanie zaangażowanej społeczności na profilu.
W jaki sposób wykorzystać kampanię na Aktywność pod postami?
Porada eksperta: Zachęcaj do interakcji, buduj relacje, zaprezentuj się, dotrzyj do nowych osób, pokaż mocne strony, przekazuj informacje, reklamuj produkt.
Zbuduj społeczność - kampania z celem Polubienie Strony
Zachęć potencjalnie zainteresowane osoby, aby dołączyły do profilu i były na bieżąco z ofertami/eventami. Tę kampanię możesz stworzyć zawsze, gdy chcesz dynamicznie poszerzyć liczbę obserwujących.
W jaki sposób wykorzystać kampanię na Polubienie Strony?
Porada eksperta: Zbuduj społeczność, dotrzyj do nowych grup docelowych, zainteresuj klientów konkurencji, buduj relacje, poszerzaj świadomość marki, reklamuj produkt, poszerz społeczność.
Przekieruj do witryny internetowej - kampania na Ruch
Kampania z celem Ruch ma na celu przeniesienie użytkownika z Facebooka bezpośrednio do Twojej witryny internetowej/mesengera lub aplikacji.
Najczęściej tworzy się kampanie na ruch do strony np. sklepu online.
W jaki sposób wykorzystać kampanię na Ruch?
Porada eksperta: Kieruj do sklepu online lub do najważniejszej zakładki na stronie, poszerzaj zasięg swojej witryny, zbieraj informacje o potencjalnych klientach, poszerzaj świadomość marki, analizuj, ile osób jest zainteresowanych Twoim produktem.
Zbieraj kontakty - kampania Leadowa
Zbieranie leadów to dosłownie zbieranie kontaktów do potencjalnych klientów w formie prostego formularza.
Lead sprzedażowy: Osoba, która zainteresowała się naszym produktem lub usługami i stała się potencjalnym klientem. Leadem jest osoba, która zostawiła nam swoje dane kontaktowe lub przydatne informacje na swój temat, albo skontaktowała się z firmą.
W jaki sposób wykorzystać kampanię na Leady?
Porada eksperta: Umawiaj rozmowy handlowe lub wysyłaj materiały, oferuj darmowe e-booki, zapisuj chętnych na wydarzenia, pomagaj zainteresowanym, umawiaj konsultacje, zdobądź subskrybentów.
Czy muszę wybrać tylko jedną kampanię reklamową?
Prowadząc działania w obszarze Facebooka, możesz skupić się na wybranej kampanii, ale także zazębiać różne. Buduj zaangażowaną społeczność, wchodź w interakcje z użytkownikami, twórz bazy danych, przekierowuj do sklepu online.
Warto zapamiętać.
Wykorzystując dodatkowe wsparcie, osiągniesz dużo większe efekty niż opierając się na zasięgach organicznych. Dodatkowo, tworzenie kampanii reklamowych daje inne możliwości. Oprócz określenia celu Twoich działań możesz w dokładny i zaawansowany sposób targetować ADSy na wybrane grupy docelowe… to umożliwi Ci dotarcie do Twoich fanów i potencjalnych klientów.
Dobrze dobrana i przeprowadzona kampania reklamowa to bardzo ważny aspekt działań reklamowych, ale to nie wszystko, co możesz zrobić dla Twojej marki w sieci!
Kim jesteśmy?
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w digital marketingu. Działamy na rynku od ponad 10 lat.
Wierzymy w prawdziwe partnerskie relacje. Ważne jest dla nas, aby każdy klient był zadowolony nie tylko z uzyskiwanych efektów, ale także z jakości współpracy.
Dlaczego My
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy profesjonalnym partnerem. Pracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi markami. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów. Nieustannie zdobywamy nowe doświadczenia.
Realnie określamy cele, odpowiedzialnie je realizujemy i wypełniamy zobowiązania. Dostarczamy efekty, bo dokładnie wiemy, co robimy.